تفریحات سالم

ساخت وبلاگ

خدمات برش cnc چيست؟ (+معرفي رادوکس گروپ ارائه دهنده دستگاه و خدمات سي‌ان‌سي)

به گزارش خبرگزاري آفتاب، کلمه cnc مخفف کلمه Computer Numerical Control  به معناي کنترل کننده عددي توسط کامپيوتر مي‌باشد. اين کامپيوترها به صدور دستورهايي مرتب، ابزارها را کنترل مي‌کنند. اين دستورها ممکن است به صورت دستي توسط اشخاص نوشته شده يا توسط نرم‌افزارهاي CAM توليد شوند. در اين روش از کامپيوتر جهت انجام عمليات‌هاي مختلف نظير تراش، برش و ... استفاده مي‌شود.

p0tr_c1.jpg

محصولات سي ان سي cnc داراي انواع بسياري هستند که هر کدام کاربرد و عملکردي متفاوت و مختص خود را دارند. از جمله معروف‌ترين دستگاه‌هاي cnc مي‌توان به ماشين‌هاي ليزر سي‌ان‌سي، فرز سي‌ان‌سي و سي‌ان‌سي مخصوص برشکاري، سي ان سي هوا گاز، سي ان سي پلاسما اشاره کرد که درادامه به بررسي  ويژگي‌ها و قابليت‌هاي دو دستگاه برش ليزري cnc و برش فرز cnc مي‌پردازيم.

برش ليزري cnc

اين فناوري در سال 1965 براي نخستين بار به کار گرفته شد. در واقع؛ اولين برش‌دهنده ليزري توسط مرکزتحقيقات مهندسي وسترن الکتريک براي ايجاد سوراخ در الماس مورد استفاده قرار گرفت. برش ليزري يک تکنولوژي است که با استفاده از يک اشعه قدرتمند براي برش مواد مختلف (نظير چوب، مقوا، پلکسي و ...) با دستگاه برش ليزر استفاده مي‌شود.

برش فرز cnc

فرز يک دستگاه ماشين‌کاري است که از ابزار تراش دوار براي برش و براده برداري از جسم مورد نظر استفاده مي‌کند در اين نوع برش به جاي ليزر از نوک فرز جهت برش استفاده مي‌شود. در گذشته اغلب دستگاه‌هاي فرز در سه راستاي  طول، عرض و عمق حرکت مي‌کردند در صورتي‌که دستگاه‌هاي فرز امروزي قابليت حرکت در چهار تا شش محور را دارند. برش با دستگاه فرزcnc  رادوکس نظير برش ليزري براي برش و حکاکي انواع سنگ چوب و فلزات مناسب است.

تفاوت ميان برش فرز و برش ليزر

در ادامه به بررسي تفاوت‌هاي ميان دستگاه سي‌ان‌سي ليزر و دستگاه فرز سي‌ان‌سي مي‌پردازيم.

تفاوت اصلي ميان اين دستگاه را مي‌توان در تفاوت در شيوه عملکرد آن‌ها دانست به نحوي که در دستگاه فرز سي‌ان‌سي، برش و حک را به صورت فيزيکي و مکانيکي انجام مي‌دهد و ابزار و سطح جسم يکديگر را لمس مي‌کنند و به واسطه گردش ابزار بر روي جسم برش يا حکاکي صورت مي‌گيرد، در صورتي‌که در دستگاه سي‌ان‌سي ليزر نيازي به تماس مستقيم با جسم وجود ندارد و برش يا حکاکي بر مبناي قدرت خروجي پرتو ليزر صورت مي‌گيرد.

دستگاه‌هاي فرز سي‌ان‌سي توانايي حک و برش مواد فازي و غير فلزي را دارند اما دستگاه سي‌ان‌سي ليزر تنها قابليت حکاکي بر روي فلزاتي از قبيل  آلومينيوم، برنج، آهن و …  فاقد توانايي برش اين فلزات مي‌باشد.

حک توسط دستگاه فرز سي‌ان‌سي در سه بعد x، y و z انجام مي‌شود درصورتي‌که  حک در دستگاه سي‌ان‌سي ليزر تنها در  دو بعد xوy امکان پذير است. براي حکاکي‌هاي ظريف مثل چهره استفاده از ليزر مناسب‌تر است. اما حکاکي cnc شبيه منبت است و به‌عبارتي حک سه ‌بعدي انجام مي‌دهد (نمونه آن سنگ قبر مي‌باشد).

چرا رادوکس را انتخاب مي‌کنيم؟

شرکت رادوکس با فعاليت در زمينه ساخت دستگاه‌هاي برش و تنوع محصولات در زمينه اتوماسيون خطوط توليد، ليزر، انواع ربات‌هاي صنعتي و... با بالاترين کيفيت و کمترين قيمت در طي اين 20 سال به فعاليت خود ادامه داده است.

ثبت چندين اختراع در زمينه دستگاه‌هاي CNC، رادوکس را به قطب اصلي توليد دستگاه‌هاي cnc تبديل کرده است.

براي راهنمايي جهت خريد و همچنين ثبت سفارش مي‌توانيد به آدرس https://radoxgroup.com/ و يا با شماره تماس 0212776 تماس حاصل نماييد.

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : خدمات,برش,cnc,چیست؟,(,معرفی,رادوکس,گروپ,ارائه,دهنده,دستگاه,و,خدمات,سی‌ان‌سی), نویسنده : سامان askpaperm بازدید : 148 تاريخ : سه شنبه 27 آبان 1399 ساعت: 6:59

توسعه دهندگان وب و طراحان سايت امروزه از جمله افرادي هستند که داراي شغل‌هاي خوب و پردرآمدي مي‌باشند.آن‌ها حتي در اوقات فراغت خود نيز مي‌توانيد با آموزش و يادگيري به عنوان يک طراح وب و توسعه دهنده سايت تبديل شويد.در ابتدا همه چيز سخت و پيچيده به نظر مي‌رشد. اما اگر دست به کار شويد قطعا مي‌توانيد به چنين افرادي تبديل شويد.

در اين مطلب قصد داريم شما را براي تبديل شدن به يک طراح يا توسعه دهنده حرفه اي وب سايت آماده سازيم:

?- مراحل

A- از طراحان و برنامه‌نويسان بزرگ سايت ياد بگيريد. سعي کنيد به بررسي ديگر وب سايت‌هاي طراحي شده داشته باشيد که منو و محتوا آنها چگونه است. سپس از دانش آن بهره گيريد و روي پروژه خود اعمال کنيد.

 

B- استفاده از ابزارهاي مناسب، با استفاده از يک ويرايشگر گرافيکي مناسب همچون Adobe Illustrator مي‌توانيد گرافيک سايت را تقويت کنيد. با استفاده از آن تصاوير گرافيک حرفه‌اي ايجاد کنيد و طراحي زيبا و جذابي داشته باشيد. Illustrator يا Fireworks هزينه بر هستند اما مي توان با کمک Inkscape بدون هيچ هزينه اي ابزار گرافيکي داشت.

 

C- اگر مي‌خواهيد برنامه‌نويس و طراح وب‌سايت شويد بايد زبان‌هاي برنامه‌نويسي و ابزار مناسب براي طراحي ظاهر سايت را ياد بگيريد. در زير موارد مورد نياز ليست شده است. البته افرادي که طراح سايت حرفه‌اي هستند ابزارها و زبان‌هاي بيشتري را مورد استفاده قرار مي‌دهند.

– HTML

– CSS 

– JavaScript

– JQuery

– PHP

– Mysql

– Bootstrap or Matrial design

 

البته براي ياد گرفتن آنها مي توانيد به وب مراجعه کنيد و زبان هاي مختلف را ياد گيريد. اما ما مي خواهيم درباره بهترين مکان براي يادگيري را بدانيم. معروف‌ترين مکان W3Schools است. شش مهارت ذکر شده در بالا براي شروع کافي است. با اين حال يادگيري پاياني ندارد و بايد همانند يک توسعه دهنده از ابتدا ياد گيريد. اما اهداف اصلي اين زبان ها به شرح زير است:

– HTML: براي محتوا صفحه اصلي وب سايت

– CSS: براي استايل دادن و زيبا کردن صفحه وب سايت

– JavaScript: براي محتوا پويا وب سايت

– jQuery: براي استفاده آسان از JavaScript با شعار “کمتر بنويس و بيشتر انجام بده”

– PHP: براي برنامه نويسي سمت سرور (backend)

– MYSQL: براي مديريت پايگاه داده سايت

– BootStrap: توسعه سريع وب سايت براي نمايش محتوا (در عمل طراحي ظاهر سايت با html و CSS کمي غير عملي است از اين رو، از ابزارهايي مانند بوت استرپ يا متريال ديزاين استفاده مي‌کنند. تا هم ظاهر زيباتري را طراحي کنند هم سايت واکنشگرا يا به اصطلاح responsive باشد. )

D- ايجاد وب سايت پويا با استفاده از PHP  و MySQL

اين فناوري ها شما را قادر مي سازد تا به ايجاد يک وب سايت بپردازيد که نياز به ايجاد صفحات HTML شخصي ندارد. اما به شما اجازه مي دهد از قالب ها براي نمايش چندين صفحه در همان طراحي اوليه بهره گيريد.

منبع : https://1da.ir/tuYDq29a

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : چگونه,طراح,حرفه,ای,سایت,شویم, نویسنده : سامان askpaperm بازدید : 133 تاريخ : چهارشنبه 21 آبان 1399 ساعت: 0:30

پنجره دوجداره يو پي وي سي چيست؟

هدف از نگارش اين محتوا آشنايي شما با پنجره دوجداره و موضوعات مرتبط اعم از تعمير پنجره دوجداره در تهران، رگلاژ پنجره دوجداره در تهران، تعويض پنجره دوجداره، انواع پنجره دوجداره upvc  و قيمت پنجره دوجداره upvc مي باشد.

در واقع امروزه يکي از معروف ترين تجهيزات هر ساختماني پنجره هاي دو جداره مي باشند به گونه اي که تقريبا همه ما با نام اين پنجره آشنا هستيم. پنجره دوجداره مزاياي بسيار زيادي دارد و به همين دليل وقتي شما براي خريد وسيله اي براي ساختمان به فروشگاهي برويد و از آن ها در مورد محصولاتي که باعث صرفه جويي در انرژي ساختمان مي شوند سوال کنيد مطمئنا يکي از تجهيزاتي که نام مي برند پنجره دو جداره است.

دليل اين امر هم ساختار بسيار خاص و منحصر به فرد اين نوع پنجره ها است. پنجره هاي دو جداره داراي نوعي شيشه عايق هستند که اين عايق مي تواند در تابستان از ورود گرما به داخل ساختمان و در زمستان از ورود سرما به داخل آن جلوگيري کند. ما در ادامه قصد داريم در مورد پنجره دوجداره و انواع آن صحبت کنيم. اگر مي خواهيد بيشتر با اين وسيله به صرفه آشنا شويد مي توانيد با ما در ادامه مطلب همراه باشيد.

 

تعمير پنجره دوجداره

 

پنجره دو جداره چيست؟

در واقع به پنجره هاي عايق پنجره هاي دو جداره مي گويند. ساختار اين نوع پنجره ها ترکيبي از دو يا چند صفحه شيشه اي است که اين اجزا با استفاده از يک اسپيسر از هم جدا شده اند. علاوه بر اين با استفاده از يک درزگير اوليه و يک درزگير کمکي در ساختار اين پنجره ها سبب شد که پنجره هاي دو جداره کاملا نفوذ ناپذير مهر و موم شوند. در واقع مجموع اين تجهيزات سبب به وجود آمدن پنجره هاي دو جداره شد. لازم به ذکر است بدانيد در بين صفحات شيشه اي اين نوع پنجره فضايي وجود دارد که با هوا پر شده است.

همان طور که در بالا نيز اشاره نموديم اين پنجره ها سبب صرفه جويي در انرژي ساختمان مي شوند و عملکرد حرارتي و دمايي پنجره را بهبود مي بخشند. در واقع اين عملکرد پنجره هاي دو جداره سبب کاهش هزينه هاي سيستم هاي گرمايشي و تهويه مطبوع يک ساختمان مي شود. علاوه بر اين اين پنجره ها مي توانند تراکم هواي سرد در داخل منزل را کاهش دهند و در اين صورت شما بدون احساس سرما به راحتي مي توانيد کنار پنجره بنشينيد. البته پنجره هاي دو جداره موجود در بازار انواع مختلفي که دارند که شامل پنجره دوجداره upvc،  پنجره دوجداره آلومينيومي و پنجره دوجداره چوبي مي باشد.  در واقع در سال 1360 اولين نمونه هاي پنجره دو جداره در اروپا ساخته و عرضه شد که بعدها آلماني ها با پيشرفت در اين زمينه توانستند پنجره دوجداره UPVC را بسازند. امروزه اين پنجره ها يکي از پرکاربردترين پنجره ها در صنايع ساختماني بشمار مي روند. که در ادامه مطلب با پنجره دوجداره upvc انواع پنجره دوجداره upvc  و قيمت پنجره دوجداره ويستابست آشنا مي شويد.

تعويض پنجره دوجداره

 

پنجره دوجداره UPVC

در واقع اين نوع پنجره هاي دو جداره از پروفيل هاي UPVC ساخته مي شوند. upvc ساخته شده از مشتقات نفت خام است و در برابر تغييرات سرما و گرما بسيار ايمن و مستحکم است و تغيير شکل نمي دهد. روش ساخت اين نوع پنجره هاي دو جداره به اين صورت است که ابتدا پروفيل هاي UPVC را در سايزهاي مختلف برش مي زنند و سپس گالوانيزه مخصوص با ضخامت 5/1 ميليمتر را به صورت سرتاسري در داخل پروفيل مي اندازند و کنج هاي پنجره را به وسيله دستگاه جوش به يکديگر جوش داده مي دهند. در مرحله بعد يراق آلات مخصوص در قسمت هاي بازشو پنجره نصب مي شود. لازم به ذکر است بدانيد نکته اي که در اين نوع پنجره هاي دو جداره بسيار حائز اهميت است استفاده از گالوانيزه هاي U شکل و يا قوطي شکل در داخل پنجره است. چرا که پروفيل UPVC بدون اين گالوانيزه ها هيچ گونه مقاومت و استحکامي در برابر فشار باد ندارد و به راحتي تغيير شکل مي دهند و وجود اين گالوانيزه ها در اين نوع پنجره ها سبب افزايش استحکام پنجره ها مي شوند.

به همين دليل وجود گالوانيزه با ضخامت 5/1 ميليمتر و با ابعاد استاندارد در داخل اين نوع پنجره ها بسيار مهم است. اين نوع پنجره ها هم انواع مختلفي دارند که از جمله انواع پنجره دوجدارهupvc  مي توان به پنجره هاي يو پي وي سي لولايي، کشويي، فولکس واگني و آکاردئوني اشاره کرد. نکته ديگري که در زمان استفاده از پنجره دوجداره upvc   بايد بدانيد اين است که در زمان استفاده از پروفيل هاي  upvcدر اين نوع پنجره ها حتما بايد ابعاد و محل نصب پنجره دوجداره از نظر فشار هاي وارده از طرف باد بايد بررسي شود. لذا بايد بدانيد به دليل اينکه در استفاده از upvc محدوديت سايز وجود دارد لذا نمي توان ايمکتريال را براي پنجره هاي بزرگ استفاده کرد و اصلا مناسب نمي باشد.

رگلاژ پنجره دوجداره

 

انواع پنجره دوجداره upvc

در واقع شکل باز شدن اين نوع پنجره ها با توجه به نياز ساختمان متفاوت است و اين مساله سبب به وجود آمدن انواع مدل هاي پنجره هاي يو پي وي سي شد. از جمله انواع مدل هاي پنجره هاي يو پي وي سي شامل موارد زير مي باشد:

پنجره يو پي وي سي دو حالته طرح فرانسه:

اين نوع پنجره ها دو لنگه هستند که با هم باز مي شوند. همچنين مي توان يک لنه را ثابت و ديگري را بازشو قرار داد.

پنجره يو پي وي سي فولکس واگني:

در اين نوع پنجره ها يراق آلات خاصي به کار رفته است که سبب به وجود آمدن مدل هاي مختلفي مثل مدل مکانيکي، مدل اتوماتيک و مدل فول اتوماتيک شده است. باز شدن اين پنجره ها به صورت ريلي است و به دليل شباهت باز شدن درب آن ها با خودرو فولکس واگن به اين نام نامگذاري شدند. اين نوع درب ها فضاي بسيار کمي اشغال مي کنند.

 

قيمت پنجره دوجداره يو پي وي سي

 

تعويض پنجره دوجداره

يکي از مهم ترين دغدغه هاي مصرف کنندگان تعويض پنجره آلومينيومي با دوجداره با پنجره هاي قديمي است. بسياري از افراد به دلايل زيادي مثل صرفه ‌جويي در مصرف انرژي، جلوگيري از گسترش آلودگي‌ هاي صوتي، افزايش امنيت خانه و محيط کار،  کمک به محافظت از محيط زيست، مقاومت در برابر زلزله و ... خواهان تعويض پنجره هاي قديمي خود با پنجره هاي دوجداره هستند. در اين راستا بايد بدانيد به دليل اينکه پنجره هاي دو جداره يو پي وي سي داراي ساختار خاصي هستند قابليت جايگزيني و نصب در تمام سايزها و محل ها را دارند. از اين رو ديگر نگران تعويض پنجره هاي خود نباشيد چرا که مي توانيد پنجره هاي دو جداره را در سريع ترين زمان ممکن نصب کنيد و زيبايي منزلتان را چندين برابر کنيد.

قيمت پنجره دوجداره upvc

همان طور که مي دانيد پنجره هاي دو جداره از مزاياي بسيار زيادي برخوردار هستند و به همين دليل امروزه اين پنجره ها به پرکاربردترين پنجره ها در صنايع ساختماني تبديل شده اند حتي بسياري از افراد که داراي پنجره هاي قديمي در ساختمان خود هستند خواهان تعويض آن با پنجره هاي دوجداره هستند لذا يکي از مهم ترين معيارها براي اين افراد کسب اطلاعات در مورد قيمت پنجره دوجداره upvc است که در اين راستا بايد بدانيد فاکتورهاي مختلفي تعيين کننده قيمت اين نوع پنجره ها هستند که شما مي توانيد بخش فروش پنجره دو جداره UPVC گروه هاي نصب اين نوع پنجره ها تماس بگيريد و از قيمت انواع پنجره هاي دوجداره مطلع شويد.

 

 انواع پنجره دوجداره upvc

 

اين گروه ها مشغول به نصب و ارائه انواع پنجره هاي دوجداره  در طرح و مدل هاي متنوع و با استانداردهاي جهاني هستند. همچنين اگر نيازمند نصب و تعويض پنجره محل کار و منزلتان خستيد هم مي توانيد با اين گروه ها تماس حاصل فرماييد.

تعمير پنجره دوجداره در تهران

در برخي موارد بعد از نصب پنجره هاي دو جداره upvc به دليل پايين بودن کيفيت پروفيل هاي مصرفي در پنجره و يا نصب غير اصولي و خارج از استاندارد آن ها و يا عدم تخصص و مهارت نصاب در زمان نصب پنجره ها مشکلاتي نظير ورود سرما و گرد و غبار و يا ورود سر و صدا، همچنين بسته نشدن کامل قسمت بازشو پنجره و يا استفاده از يراق آلات نامرغوب که سبب کارکرد بد پنجره ها و ايجاد مشکل براي ان ها مي شود که سبب مي شود اين نوع پنجره ها نياز به تعمير و رگلاژ داشته باشند.

حال اگر شما با چنين مشکلي مواجه شديد و به دنبال تعميرکاري براي تعمير پنجره دوجداره در تهران و يا رگلاژ پنجره دوجداره در تهران هستيد بايد بدانيد با توجه به هزينه اي که براي خريد اين پنجره ها صرف کرده ايد بايد يک تعميرکار و نصاب ماهر و خبره اي تعمير آن را انجام دهد. لذا براي تعمير و رگلاژ پنجره دوجداره در تهران سراغ تعميرکار متخصص و حرفه اي برويد که هم داراي مدارک آموزشي معتبر و هم تجربه کاري باشد تا بتواند هر گونه نقص و ايرادات پنجره هاي دو جداره upvc را رفع کند. علاوه براين کيفيت کار و قيمت مناسب و عملکرد سريع از ديگر ويژگي هايي است که بايد يک نصاب و تعميرکار حرفه اي داشته باشد.

پنجره دوجداره

 

در اين راستا امروزه گروه ها و شرکت هاي مختلفي متشکل از نصابان و تعميرکاران حرفه اي مشغول به فعاليت هستند که آماده ارائه خدمات تعميرات تخصصي پنجره upvc در محل با بهترين کيفيت و نازلترين قيمت و در اسرع وقت در کليه نقاط تهران و حومه به همراه ضمانت هستند.

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : پنجره,دوجداره,یو,پی,وی,سی,چیست؟, نویسنده : سامان askpaperm بازدید : 132 تاريخ : يکشنبه 18 آبان 1399 ساعت: 5:29

پکيج هاي آموزشي حرف آخر يا کلاس هاي خصوصي ؟

xwfs_c2.jpg

پکيج هاي آموزشي حرف آخر يا کلاس هاي خصوصي ، بخش عمده اي از دانش آموزان اين سوال برايشان پيش مي آيد که در اين زمان که به منابع آموزشي نياز داريم به سراغ کلاس خصوصي برويم يا نه از پکيج هاي موسسه حرف آخر استفاده کنيم. خب براي  رسيدن به هدف ها و همين طور رشته هاي تاپ دانشگاه هاي معتبر ما نياز داريم تا اين دو مقوله را بررسي کنيم تا شما دانش آموزان بتوانيد به راحتي تصميم گرفته و ديگر نگران منابع آموزشي خود نباشيد.

کلاس خصوصي يا پکيج هاي آموزشي حرف آخر مسئله اين است !

تمامي دانش آموزان براي رسيدن به اهداف خود از هيچ تلاش و هزينه اي دريغ نمي کنند. اما مسئله اين است که به کلاس خصوصي برويم يا از پکيج هاي موسسه حرف آخر استفاده کنيم. ما نقاط ضعف و نقاط قوت اين دو مقوله را براي شما بررسي کرده تا به درستي تصميم بگيريد.

اصلا چرا بايد از منابع آموزشي استفاده کنيم؟

سوال قشنگي است! شما دانش آموزان با کل دانش آموزان هم رشته خود در سرتاسر کشور رقابت داريد. دانش آموزاني که در مدارس تيزهوشان يا مدارس برتري درس خوانده اند. از طرفي افرادي که با استفاده از منابع آموزشي سعي در افزايش ظرفيت و گنجايش خود در مسائل درسي را دارند. پس شما براي رقابت با اين دانش آموزان نياز به تقويت آموزش خود داريد و بايد از منابع آموزشي که شما را به سمت درست هدايت کند و در زمينه تست زدن تقويت کند استفاده نماييد.

مزيت پکيج هاي آموزشي حرف آخر بيشتر است يا کلاس خصوصي ؟

خب استفاده از اين دو مقوله هر کدوم ويژگي و مزاياي خاص خود را دارند. شما با شرکت در کلاس خصوصي مي توانيد سوال ها و ايراد هاي خود را از اساتيد مربوطه بپرسيد.يا وقتي که در حل مسئله اي به مشکل برمي خوريد سر کلاس از استاد خواهش کرده تا اين سوال را براي شما حل کند.

پکيج هاي موسسه حرف آخر اين مزيت را دارند که شما بدون محدوديت مي توانيد از تدريس اساتيد برتر کشور استفاده کنيد. اگر قسمتي را متوجه نشديد مي توانيد حتي 100 بار آن مطلب را مشاهده کنيد در صورتي که در کلاس خصوصي نمي توانيد بيش از 2 بار سوال خود را بپرسيد. چون يا خجالت مانع اين کار مي شود يا ترس از عصبانيت استاد.

مزيت کلاس هاي خصوصي در مقابل پکيج هاي آموزشي حرف آخر :

  • پرسيدن سوالات و اشکالات خود
  • رفع مشکلات درسي

معايب کلاس هاي خصوصي :

  • هزينه رفت و آمد
  • صرف وقت گرانبها براي رفت و آمد
  • استفاده از تدريس فقط يکبار امکان پذير است
  • اگر مبحثي را متوجه نشده باشيد فقط يکبار مي توانيد آن را بپرسيد
  • زمان کلاس هاي خصوصي محدود است
  • اگر مبحثي را ياد نگرفته باشيد بايد دوباره براي آن درس هزينه کنيد
  • استفاده از اساتيد برندي که فقط در شهر شما شايد معروف باشند

مزيت پکيج هاي آموزشي حرف آخر :

  • با استفاده از اين پکيج تدريس ها را مي توانيد صد ها بار تماشا کنيد
  • نيازي براي هزينه دوباره استفاده از تدريس نيست
  • درس خواندن در خانه و پشت کامپيوتر براي شما کسل کننده نمي باشد
  • اين تدريس ها در هر زماني که بخواهيد در دسترس شما هستند
  • اگر مبحثي را متوجه نشده باشيد مي توانيد فيلم را به عقب برگردانيد و بارها تماشا کنيد
  • زمان بندي استفاده از اين پکيج ها به دست خود دانش آموز است
  • هزينه و وقت خود را براي رفت و آمد به کلاس خصوصي از دست نمي دهيد

بنابراين از مزيت هاي مهم استفاده از پکيج هاي موسسه حرف آخر همين اتلاف نشدن وقت دانش آموز و تماشاي تدريس ها بصورت نامحدود مي باشد.

معايب پکيج هاي آموزشي حرف آخر :

  • شايد تنها ايرادي که بتوان به پکيج هاي موسسه حرف آخر گرفت همين نبودن استادي براي پاسخگويي به مسائل دانش آموز مي باشد که در زير اين مبحث را هم بررسي کرديم.

رفع معايب پکيج هاي آموزشي حرف آخر :

درسته شايد استادي نباشد که بتواند سوالات شما دانش آموزان عزيز را پاسخ دهد. اما اگر در نحوه تدريس اين پکيج ها تامل کنيم مي بينيم که در کنار استاد مربوطه يک شاگرد در هنگام تدريس همکاري مي کند اين شاگرد وظيفه پرسيدن سوالات شما از استاد را دارد. يعني شاگرد با فرض اينکه ممکن است اين سوال براي شما دانش آموزان پيش بيايد سوالات را از استاد مربوطه مي پرسد تا شما علاوه بر تدريس جذاب ديگر مشکلي در تدريس مربوطه نداشته باشيد.

از نکات مهم ديگر در پکيج هاي موسسه حرف آخر مي توان به اين موضوع اشاره نمود که اساتيد موسسه حرف آخر اين تدريس ها را با فرض اينکه دانش آموز اصلا در اين مبحث به کلاس درس نرفته است تدريس خود را انجام مي دهد. مجتبي سعادت پيشه بعد از 13 سال دوري از درس با استفاده از پکيج هاي موسسه حرف آخر به دانشگاه تهران و رشته دندان پزشکي راه يافت  اين نشان از تدريس فوق العاده و تدريسي جامع که از صفر تا صد مباحث را براي دانش آموزان تدريس مي کند است.

علت گرايش داوطلبين کنکوري به منابع آموزشي:

شما داريد وارد رقابتي مي شويد که مثل يک جنگ تمام عيار است. هر دانش آموز با هر سلاحي که فکر کنيد وارد اين رقابت مي شود تا رقباي خود را از ميدان به در کند. حال شما چه سلاحي در اختيار داريد؟ چاقو؟ تفنگ؟ خب مسئله همين است که منابع آموزشي حکم سلاح را براي شما دانش آموزان در عرصه کنکور را دارد. خب آيا نبايد اين سلاح ها را ارتقا داد؟؟؟

ضعف در سيستم آموزشي باعث شده تا دانش آموزان براي موفق شدن در کنکور رو به سمت منابع آموزشي بياورند که چند از دليل اين مبحث را عنوان مي کنيم.

  • دانش آموزان ممکن است در مدارسي تحصيل کنند که از لحاظ آموزشي و سطح آموزشي دبيران بسيار ضعيف باشند. خب اين دانش آموزان براي موفق شدن در کنکور بايد از منابع آموزشي استفاده نمايند.
  • تشريحي درس دادن اساتيد در مدرسه که باعث شده اکثر دانش آموزان بدليل تستي بودن کنکور نتيجه دلخواه خود را نگيرند
  • نبود اساتيد مطرح کشوري در بعضي از نقاط کشور

هزينه هاي سر به فلک کشيده!!!!!

شما اگر بخواهيد وارد کلاس هاي خصوصي شويد بايد يکم به هزينه هاي کلاس ها اونم در اين شرايط يک نگاهي بيندازيد. هزينه کلاس ها از يک طرف هزينه مدرسه و هزينه رفت و آمد و هزينه مشاوره و هزينه آزمون و… را باهم جمع کنيد اين هزينه ها سر به فلک مي کشد. حال اگر بگيم ما تمام اين مباحث را در طرح هاي موسسه حرف آخر داريم و با قيمتي استثنايي باورتان مي شود؟

مي توانيد با شماره 02166028126 تماس بگيريد تا با مشاورين ارشد مجموعه ارتباط داشته تا بفهميد که اينجا حرف آخر است.

جمع بندي:

متوجه شديم که ما دانش آموزان براي موفق شدن در کنکور به منابع آموزشي نيازمنديم. حال استفاده از پکيج هاي کنکوري موسسه حرف آخر مزيت هاي بسياري نسبت به کلاس هاي خصوصي دارد. ما با شناخت معايب و مزيت هاي اين دو مقوله انتخاب را براي شما دانش آموزان راحت تر کرده ايم تا بتوانيد با انتخاب درست راه خود را مشخص کرده تا به هدف هاي خودتان نزديک و نزديک تر شويد.

منبع : سايت رسمي حرف آخر https://harfehakhar.co

بر گرفته از مقاله پکيج هاي آموزشي حرف آخر يا کلاس هاي خصوصي ؟ وبسايت حرف آخر

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : پکیج,های,آموزشی,حرف,آخر,یا,کلاس,های,خصوصی,؟, نویسنده : سامان askpaperm بازدید : 135 تاريخ : يکشنبه 11 آبان 1399 ساعت: 18:08

باران چت|روم باران|چت روم باران

روم باران چت قديمي ترين چت روم فارسي ميباشد که توانست مخاطبان زيادي جذب کند با محيط شاد و صميمي  اصطلاح "اتاق چت" يا ، عمدتا براي توصيف هر نوع کنفرانس همزمان، گاهي اوقات حتي کنفرانس ناهمزمان استفاده مي شود. بنابراين، اصطلاح Chat room/ چت باران ميتواند به معناي هر تکنولوژي از چت آنلاين در زمان واقعي و تعامل آنلاين با ديگران (به عنوان مثال، انجمنهاي آنلاين) به محيطهاي اجتماعي گرافيکي کاملا جامع باشد.استفاده اوليه از يک چت روم براي به اشتراک گذاشتن اطلاعات از طريق متن با گروهي از کاربران ديگر است.

d738432_.jpeg

با عرض سلام خدمت شما بازديد کننده محترم و دوست عزيزم که الان داري اين مطلبو ميخوني، ضمن تشکر از بازديد شما از اين صفحه وبلاگ،در اولين پست خود در اين وبلاگ درباره چت روم ها و چگونگي محيط ان ها صحبت خواهيم کرد و مطالبي چکيده و مفيد از اين موضوع را خدمت شما ارائه خواهيم داد و اميد وارم مفيد واقع بشه و استفاده کامل را ببريد چت روم به زباني ساده همانطور که از معني لاتين ان واضح است يعني،اتاق گفت و گو يا گپ زدن،که در اينترنت سايت هايي بسيار وجود دارند که از چنين قابليتي برخوردار هستند و براي هر کاربر يا بازديد کننده اي که وارد ان سايت مي شود اين قابليت وجود دارد که، در صفحه اي مخصوص معروف به روم، يا همان اتاق با ديگر کاربران حاضر و انلاين در ان سايت گفت و گو کنند و يا نوعي ارتباط برقرار سازند حتي چنين سايت هايي که معروف به چت روم هستند،مي توان گفت که نوعي سايت اجتماعي اند!! چت روم همانطور که ميدانيد محيطي براي چت کردن ميباشد اما ما در تلاش هستيم هرچه بيشتر اين چتروم را روز به روز بهتر و شادتر نگه داريمدريا چت رومي قديمي با امکانات فوق العاده عالي ميباشد داراي شکلک ها و اتاق هاي مختلف از شهر هاي مختلف و ظاهري زيبا ميباشد اتاق هاي گفتگو يا چتروم هاي زيادي در سراسر اينترنت ميباشد اما دليل ما براي نوشتن اين متن اين بود که کاربران ميگويند چرا دريا چت ؟ خوشحال ميشويم به اين سوال که چرا چت روم عسل چت ؟ مگر چتروم هاي ديگه اي وجود ندارد در پاسخ بايد بگويم که چرا چت روم هاي فارسي زيادي هستند که به تازگي ايجاد شده است و امنيت اطلاعات در انها کمتر ميباشد به دليل مشخص نميتوان اسم چت روم فارسي هاي ديگري را ببريم اما در چتروم تهران چت مديران و ناظران سايت به صورت هميشگي کاربران متخلف را از چتروم اخراج و براي هميشه مسدود ميکند در دوره اي که کشور هاي غربي بنيان خانواده را با شبکه هاي ماهواره اي بهم ميريزد باراني چت روم بارون چت سعي دارد تا به بهترين نحو در انتشار فرهنگ و تمدن ايراني در چتروم را به نمايش بگذارد اما سخني از مدير ترک چت : هدف ما ارامش و ايجاد کردن محيط شاد داخل چت باران براي فارسي زبانان ميباشد که اتاق گفتگويي براي شهر هاي مختلف گرد اوري کرديم لطفا به دوستان خود ادرس هميشگي و ثابت ما ناز چت را به دوستان خود معرفي کنين و تجربه اي جديد کسب کنيد

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : باران,چت,روم,باران,چت,روم,باران, نویسنده : سامان askpaperm بازدید : 123 تاريخ : پنجشنبه 8 آبان 1399 ساعت: 19:27

معرفي نهال گردوي مناسب مناطق سردسير تا کودهي و تغذيه کامل درخت گردو و خواص مغز آن :

گردو يکي از مغز هاي بسيار خوش مزه و ترد بازار کشور ايران مي باشد . از اين مغز از ساليان سال قبل در انواع غذاهاي ايراني استفاده مي کرده اند .از همين روي کاشت درخت گردو هم مورد استقبال قرار گرفته است . درخت گردو با توجه به اينکه معمولا در مناطق سردسير خوب پاسخ نميدهد اغلب مورد استفاده قرار نميگيرد اما با گذشت زمان کشور هاي فرانسه و امريکا با معرفي هر کدام يک انواع نهال گردو اين مشکل را مرتفع ساخته اند .دو گردوي چندلر و گردوي فرنور که بسيار هم در سالهاي گذشته مورد استقبال قرار گرفته است .

23vc_b1.jpg

اولين نهال گردوي مناسب مناطق سردسير نهال گردو فرنور :

 گردو فرنور يکي از جديدترين نوع درختان فرانسوي مي باشد . اين نوع گردو داراي سايز متوسط و کيفيت بالا است .  گردو فرنور يکي از بهترين ارقام براي مناطق سردسيري و ارتفاعات بيشتر از1500 الي 2200 متر بالاتر از سطح دريا بسيار مناسب و مطلوب مي باشد . گردوي فرنور يکي از جديدترين درختان تجاري و پوست کاغذي است . نوع شکل اين گردو گرد بوده و داراي پوست کاغذي و قابليت جدا شدن راحت پوست از مغز مي باشد . يکي از مشخصات اين رقم  رنگ مغز روشن و  مقاومت به کرم سيب  و بينايي بلايت گردو مي باشد و همچنين مقاومت بسيار بالا به سرما . شاتون هاي گردو فرنور اغلب در سرما از بين نميروند همچنين اين رقم به عنوان گرده زا در مناطق کوهستاني  مناسب است . گلدهي نهال فرنور در اواخر فروردين صورت مي‌گيرد و معمولاً در هر گل ? تا ? گردو توليد مي کند .

دومين نهال گردوي مناسب مناطق سردسير نهال گردو پيوندي چندلر :

پيدا کردن نهال گردويي که بتواند در اب و هواي سرد نتيجه بدهد بسيار مهم مي باشد از همين روي بايد نهال هاي دير گل را برگزيد تا سرما ان را از بين نبرد .

 گردوي چندلر گردوي چندلر اين رقم يکي از برجسته ترين مورد کشت در کاليفرنيا است يکي از معروفترين و پر کشت ترين نهال گردو در جهان محسوب مي شود . به خاطر کيفيت بالاي مغز اين رقم و شفافيت آن بسيار با ارزش است .برداشت گردوي چندلر از اواسط تا اواخر فصل زراعي مي باشد .

گردوي چندلر داراي مقاومت بسيار بالا به سرما و آفات بوده و از ارتفاعات حدودا 1000 الي 1500 متر نسبت به سطح دريا بهترين منطقه ي کاشت اين رقم مي باشد .در حال حاضر محبوب ترين نوع گردو در ايالات متحده آمريکا همين رقم درخت گردو مي باشد . چند نفر با ساختار بدنه اي نازک و به شکل بيضي بزرگ که به راحتي از پوسته جدا مي شود.حال که به برسي بهترين نهال گردو مناسب مناطق سردسير به طور مفصل از سايت گلد نهال پرداختيم بهتر است اکنون به کودهي نهال گردو به پردازيم .

بررسي بهترين کود براي درخت گردو:

سوالي که بسيار پرسيده مي شود اين است که براي تغذيه ي مناسب درختان گردو بايد چکار کرد که از انواع کودهاي شيميايي ميتوان نام برد .

کود درخت گردو براي درختان گردو بسيار ضروري است ‌ براي اينکه با اين کار گردوي با کيفيت توليد مي کنند. درختان جوان در واقع نياز به کود بيشتري نسبت به درختان بالغ دارند . ما در اين مقاله قصد داريم شما را با کود درختان گردو آشنا کنيم . در حالت کلي قبل از اينکه درخت گردو در زمين کاشته شود باغ هاي گردو بر اساس وسعت و مساحت زمين و همچنين نوع خاک مورد آناليز قرار مي گيرند . در حالت کلي نوع کود و ميزان کود به نوع خاکي که نهال گردو قرار است در آن زمين کاشته شود بستگي دارد . همان طور که گفته شد تقويت خاک قبل از اينکه نهال گردو در آن کشته شود اهميت به سزايي دارد .

گفته شده در سايت  wikihow در حالي که گونه هاي مختلفي از گردو وجود دارد ، به ويژه گردو سياه و گردوي انگليسي ، دستورالعمل هاي اساسي کاشت و مراقبت همه شبيه هستند. هنوز هم ، به دليل وجود صدها نوع سازگار با آب و هواي مختلف و مقاومت در برابر بيماري ، کاشت آجيل از مناطق نسبتاً نزديک توصيه مي شود. درختان گردو مي توانند آجيل هاي خوش طعم و چوب بادوام و جذاب توليد کنند ، اما باغبانان خانه بايد توجه داشته باشند که آنها اغلب گياهان اطراف را از بين مي برند! همچنين به خاطر داشته باشيد که درختان گردو حدود 10 سال پس از کاشت شروع به توليد آجيل نمي کنند و توليد آجيل حدود 30 سال پس از کاشت به اوج خود مي رسد. شما مي توانيد از گردوهايي که غالباً جمع آوري آنها رايگان است اما تهيه آنها خسته کننده است يا نهال هايي که معمولاً نياز به خريد دارند اما به طور معمول ميزان موفقيت بالاتري دارند ، مي توانيد درختان گردو بکاريد ..

سودي که توي خريد نهال گردو هست ، تو خريد خونه فرمانيه نيست .

 دليل اين موضوع اين است که اين ميوه در سالهاي اوليه که در حال رشد و ريشه بندي مي‌باشد و داراي ريشه هاي زيادي است کودهاي آلي يا همان کودهاي حيواني بايد همراه با کوتاه شيميايي در فصل زمستان به صورت چال کود در سايه انداز درخت چال شوند  تا بدين صورت درخت گردو بتواند انرژي مورد نياز خود را براي رشد و باردهي تامين کند . براي چاق کردن گردو در زمينه ‌اي که قرار است درخت گردو در آن کاشته شود بايد گودالي به عمق يک متر و عرض ?? سانتيمتر و به طول يک متر کنده شود و کود مورد نظر در آن ريخته شود و حتما اين چاله ها بايد در سايه درخت حفظ شوند . در حالت کلي براي اينکه درختان گردو بتوانند انرژي مورد نياز خود را براي رشد و ريشه تامين کند لازم است در چاله هايي که قرار است نهال گردو در آن کاشته شود انواع کودهاي شيميايي به صورت تمام کمال در آن ريخته شوند .بهترين کود شيميايي براي درخت گردو از همين روي بسيار حائز اهميت مي باشد .

برسي اينکه آيا گردو اسيدي است يا قليايي ؟

 در اين مقاله به بررسي اسيدي و قليايي بودن برخي مواد غذايي بپردازيم و به بررسي برخي آجيل ها به خصوص گردو  اشاره كنيم نکته‌ قابل توجهي آنكه شايد شما هم تا به حال به آن توجه نكرده باشيد كه آيا گردو اسيدي است يا قليايي ؟ اميدواريم تا پايان اين مطلب با ما همراه باشيد. بدن هر انساني براي عملكرد مناسب بايد ميزان PH آن به مقدار خيلي كمي قليايي باشد. بايد مواد قليايي و اسيدي و همچنين گردو اسيدي است يا قليايي را خوب بشناسيم تا در مصرف بيش از حد آن‌ها زياده روي نكنيم . نکته‌ خيلي مهمي كه بايد به آن اشاره شود اين است كه هيچ ماده غذايي خوب يا مضر نمي باشد. توجه كردن به اينكه اين نوع ماده‌ غذايي يا گردو به اين معني نمي باشد كه به دليل مصرف بعضي از آن‌ها از مصرف ديگر مواد غذايي ديگر بگذريم. راز سلامتي بدن و پوست زيبا حفظ تعادل بين مواد غذايي اسيدي و قليايي مي باشد. زيرا اين دو گروه براي بدن خيلي ضروري مي باشند .

در بين آجيل ها آيا گردو اسيدي است يا قليايي؟ در بين آجيل ها كه آيا گردو اسيدي است يا قليايي مي خواهيم به برخي از آن‌ها اشاره كنيم، آجيل هايي مانند فندق، پسته، بادام هندي و در نهايت گردو قليايي مي باشند. حبوبات لوبيا سفيد، لوبيا قرمز، لوبيا سياه، نخود، سويا، عدس و لپه هم جزء مواد غذايي اسيد خواهند بود. ميوه ها، سبزيجات اسيدي مي توان اشاره كرد به  زغال اخته، انگور فرنگي، زرد آلو، آلو، و ميوه هاي كنسروي، ذرت ، كدو حلوايي، زيتون، تره فرنگي، و آرتيشو.

خب اميدواريم از خواندن اين متن که از سايت گلد نهال برگرفته شده بود که اميدواريم از آن لذت برده باشيد .

برگفته شده از سايت گلد نهال : ( goldnahal.ir )

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : معرفی,نهال,گردوی,مناسب,مناطق,سردسیر, نویسنده : سامان askpaperm بازدید : 108 تاريخ : دوشنبه 5 آبان 1399 ساعت: 0:41

سفارش آنلاين گل چه مزايايي نسبت به خريد حضوري دارد؟

mlm_m1.jpg

خريد گل از کارهايي است که بايد آن را با حوصله و سليقه انجام داد اما ترافيک و مشکلات تردد در شهر گاهي موجب مي‌شود، خريد گل بدون دقت و سليقه انجام شود و در اين شرايط سفارش آنلاين گل بهترين انتخاب است.

به گزارش ايسنا بنا به اعلام فروشگاه وي آي پي شاپ، آيا مي‌دانيد اگر بخواهيد گل بخريد و به عزيزانتان هديه دهيد و با مشکل ترافيک برخورد نکنيد و در زمان تان صرفه‌جويي کنيد چه انتخابي داريد؟

سفارش گل

حتماً مي‌دانيد که سفارش گل يکي از حساس‌ترين و منحصربه‌فردترين تجربيات هر فردي در طول زندگي‌اش خواهد بود؛ زيرا عموماً سفارش گل هديه‌اي ست که براي فردي خاص، روزي خاص و يا مناسبتي خاص تدارک ديده مي‌شود؛ بنابراين انتخاب شما در سفارش گل اهميت بسيار زيادي براي انتقال احساساتتان خواهد داشت. فراموش نکنيد که گل در تمام دنيا مفهومي فراتر از يک هديه داشته و بيشتر بيانگر احساسات عميق، عواطف، احترامات و انرژي‌هاي مثبت و لطافت روح مي‌باشد. به همين منظور سفارش گل فرآيندي حساس و مستلزم دقتي ريزبينانه مي‌باشد.

همان‌طوري که حتماً مي‌دانيد امروزه با توجه به تغيير شکل و سبک و سياق زندگي‌ها در عصر نوين، بسياري از اقدامات ما نيز در جنبه‌هاي جزئي و گوناگون زندگي نيز دستخوش تغييراتي شده‌اند؛ که از نمونه‌هاي آن‌ها مي‌توان به سفارش هداياي آنلاين مانند سفارش گل به‌صورت آنلاين اشاره داشت. چنين شيوه‌اي از سفارش گل به شما اين امکان را مي‌دهد تا به‌صورت غيرحضوري پروسه انتخاب و خريد گل را با بررسي نمونه‌هاي مشابه دسته‌گل يا شاخه گل‌هاي آراسته‌شده و يا با توجه به باکس گل هديه مانند باکس گل رز يا باکس گل مريم يا باکسهاي گلهاي مختلف انجام دهيد و سپس آن را در زمان دلخواهتان به محل دلخواهتان ارسال کرده و به دست شخص موردنظرتان برسانيد.

نکته‌ي بسيار مهم در سفارش گل چه به‌صورت آنلاين و چه به‌صورت حضوري توجه به اين نکته است که اين کار يعني سفارش گل و تزئينات آن توسط متخصصاني صورت گيرد که بااطلاع و تسلط کافي به هنر زيبايي‌شناسي و ترکيب‌بندي رنگ‌ها بتوانند موقعيت شما را تصور کرده و متناسب با آن دسته‌گل يا سبد گل و يا هرآن چه شما آن را سفارش مي‌دهيد را آماده کرده و در اختيارتان قرار دهند.

فرايند سفارش گل به‌صورت آنلاين

تصور کنيد مي‌خواهيد سفارش گل به‌صورت آنلاين را براي اولين بار انجام دهيد و براي يکي از کساني که دوستش داريد، گل يا باکس گل هديه دهيد. درواقع هديه دادن گل يکي از هداياي مقرون‌به‌صرفه و درعين‌حال هيجان‌انگيز است که مي‌توانيد حسابي دل طرف مقابلتان را به دست آوريد! فرقي نمي‌کند کسي که دوستش داريد، مادرتان، برادرتان و يا همسرتان باشد! گل در گروه هداياي خاص قرار دارد و مي‌تواند براي هر فردي خوشايند و دلپذير باشد. سفارش گل به‌صورت اينترنتي فرايند ساده‌اي دارد که مي‌توانيد به‌راحتي در منزل بنشينيد و گل دلخواهتان را سفارش دهيد! همچنين ارسال گل به ايران يکي از مزيت‌هاي ممتاز خريد اينترنتي گل است و در هر کجايي که باشيد گل سفارش داده شده درب منزل به شما و يا فرد مورد نظرتان تحويل داده خواهد شد. به همين منظور ما قصد داريم در رابطه با فرايند سفارش گل به‌صورت آنلاين مطالب مهم و مختصري را برايتان ارائه دهيم. با ما همراه باشيد.

سفارش آنلاين گل

شما مي‌توانيد خريد گل دلخواهتان را به‌صورت آنلاين انجام دهيد. در واقع سفارش گل به‌صورت اينترنتي امروزه يکي از کارهاي روزمره افرادي است که يا وقت کافي براي خريد حضوري گل ندارند و يا نمي‌خواهند وقتشان را در تردد و ترافيک شهر هدر دهند. اين روش بسيار کارآمد و کاربردي بوده و با استقبال بي‌نظيري روبرو شده است به‌گونه‌اي که امروزه افراد کمتري تمايل به خريد حضوري گل دارند. در واقع در بيشتر مواقع محدوديت‌هايي همچون زمان و روزهاي تعطيل باعث شد تا افراد نتوانند در زمان دلخواهشان به خريد گل بپردازند ازاين‌رو فروشگاه‌هاي آنلاين اين امکان را براي افراد فراهم کرده‌اند تا بدون هيچ‌گونه محدوديت زماني به سفارش آنلاين گل بپردازند.

دسته‌گل شيک و مقرون‌به‌صرفه

خريد دسته‌گل شيک و مقرون‌به‌صرفه براي برخي از افراد بسيار مهم است و مي‌خواهند در کنار شيک بودن، قيمت مناسبي هم داشته باشد. اگر در گروه افرادي هستيد که خريد دسته‌گل يکي از کارهاي هميشگي شماست و هزينه آن‌هم برايتان اهميت دارد مي‌توانيد از خريد آنلاين استفاده کنيد. خريد از فروشگاه‌هاي آنلاين نه‌تنها خريدي راحت و بي‌دغدغه را برايتان به همراه خواهد داشت، بلکه هزينه‌اي بسيار مناسب هم پرداخت خواهيد کرد. به همين منظور ما قصد داريم در اين مطلب در رابطه با خريد دسته‌گل شيک و مقرون‌به‌صرفه مطالب کليدي و مفيدي را برايتان ارائه دهيم. با ما همراه باشيد.

خريد دسته‌گل شيک و مقرون‌به‌صرفه به‌صورت آنلاين!

يکي از ساده‌ترين راه‌ها براي خريد دسته‌گل شيک و مقرون‌به‌صرفه، خريد گل به‌صورت آنلاين است! اين روزها افراد زيادي از طريق سفارش آنلاين گل دوستان و عزيزانشان را سورپرايز مي‌کنند. خريد گل اين امکان را به شما مي‌دهد که بتوانيد به‌راحتي در بين فروشگاه‌هاي متنوعي که وجود دارد دسته‌گل شيک و مقرون‌به‌صرفه خود را انتخاب کنيد و آن را سفارش دهيد! غالباً فروشگاه‌هاي اينترنتي انواع دسته‌گل‌هاي متنوع و شيک را در فهرست خود دارند و شما به‌راحتي مي‌توانيد با مراجعه به آن فهرست، گل شيک و خاصي را سفارش دهيد.

دسته‌گل شيک چه ويژگي‌هايي دارد؟

اولين چيزي که در خريد دسته‌گل شيک مهم است، انتخاب گل تازه و خوش‌رنگ است. بايستي به مراسمي که مي‌خواهيد دسته‌گل سفارش دهيد هم توجه کنيد و در انتخاب گل‌ها دقت نمائيد. رنگ گل‌ها هم تأثير چشمگيري دارد و اگر براي مراسم خواستگاري، تولد و يا سالگرد ازدواج دسته‌گل مي‌خريد، بايستي ازگل‌هايي به رنگ شاد انتخاب کنيد. خريد گل‌هاي يکرنگ و يک‌شکل خاص و منحصربه‌فرد هستند و زيبايي دسته‌گل را دو برابر مي‌کنند. اگر قصد خريد آنلاين گل را داشته باشيد، خيالتان آسوده باشد چراکه اين فروشگاه‌ها بهترين و زيباترين دسته‌گل را برايتان ارسال خواهند کرد.

سفارش تاج گل و ارسال تاج گل ترحيم به مساجد!

امروزه با توجه به مسافت‌هاي طولاني بين‌شهري و حتي ترافيک درون‌شهري، انتخاب، سفارش و دريافت تاج گل به‌صورت آنلاين سرعت انجام کار را بالاتر مي‌برد و براي مراسم عزاداري، ترحيم و تسليت مي‌شود در سايت گل‌فروشي آنلاين تاج گل مربوطه را انتخاب کرد و سفارش را ثبت کرد سپس در ساعت مورد دلخواه تاج گل را در مسجد يا مقصد مورد نظر تحويل بگيريد.

باکس گل رز جاودان : يک هديه خاص و لاکچري

اگر مايليد هديه اي هيجان انگيز و الهام بخش به يکي از عزيزان خود بدهيد ، گل رز جاودان بهترين انتخاب شماست . اين نوع رز نه تنها براي هنرمندان و طرفداران گل هاي زيبا جذاب است بلکه مورد پسند همه ي سليقه هاست.به طوري که ميتوان گل رز جاويدان را به عنوان هديه اي فوق العاده روز مادر ، ولنتاين ، کريسمس ، اعياد ملي و مذهبي ، تولد ، فارغ التحصيلي ، سالگرد ها و . . . برشمرد. همچنين هديه اي مناسب و زيبا براي دکوراسيون اتاق و دفترکار است . وجود چنين موجود زنده ي زيبايي در کنار فرد دوست داشتني ما ،به او ياد آوري ميکند که عشق حقيقي ميتواند تا ابد زنده و پايدار باشد.

قيمت رز جاودان

متاسفانه به دليل وارداتي بودن اين گل ماندگار ، قيمت رز جاودان مستقيما به دلار و يورو سرو کار دارد. به همين دليل با تغيير نوسانات نرخ ارز قيمت آن متغير است. ولي در مجموع به دليل گران بودن آن نسبت به ساير گل هاي رز ، معمولا به صورت تک شاخه عرضه مي شود. و هر شاخه با توجه به سايز گل ، رنگ ، برند توليد کننده آن و جنس باکسي که در آن قرار مي گيرد بين 200 تا 550 هزار تومان مي باشد.

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : سفارش,آنلاین,گل,چه,مزایایی,نسبت,به,خرید,حضوری,دارد؟, نویسنده : سامان askpaperm بازدید : 138 تاريخ : شنبه 3 آبان 1399 ساعت: 16:45

 title  

اين الگوي آماده (تمپليت) شامل سوالات نظرسنجي درباره ميزان رضايت مشتريان به همراه نمونه‌ها و مثال‌هايي است که به مشاغل جهت ارزيابي ميزان رضايت مشتريان کمک مي‌کنند. تمرکز اين نظرسنجي‌ها بر ارزيابي نظر مشتريان درباره فاکتورهاي موثر در موفقيت مشاغل است و اين که يک کسب و کار تا چه حد موفق به ارائه خدمات شده است.

منابع دريافت پرسشنامه انلاين :

https://dl.cdu.edu.ua/user/profile.php?id=20385
http://saskatoon.cs.rit.edu:10001/u/overby0578
http://www.kzncomsafety.gov.za/UserProfile/tabid/255/userId/237155/Default.aspx
http://flgclassifieds.cce.coell.edu/author/overby0578/
http://imfl.sci.pfu.edu.ru/forum/index.php?action=profile
http://knsz.prz.edu.pl/forum/member.php?action=profile&uid=603656
http://techcommunity.biola.edu/people/overby0578
http://old.kam-pod.gov.ua/user/overby0578/
http://ipi.tspu.edu.ru/user/overby0578/
http://als.anits.edu.in/members/overby0578/
http://esri.handong.edu/english/profile.php?mode=viewprofile&u=188000
https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1196279.page
http://sualaptop365.edu.vn/members/overby0578.541897/
https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2076076-overby-shaw
http://galaxy.agh.edu.pl/~mfrankow/dydaktyka_forum/profile.php?mode=viewprofile&u=12200
https://independent.academia.edu/OverbyShaw
https://quakecatcher.net/sensor/team_display.php?teamid=21189
http://volunteer.cs.und.edu/csg/team_display.php?teamid=590598
http://web.jmjh.tn.edu.tw/~env/modules/profile/userinfo.php?uid=1968680
https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=10964028
https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=971475
http://wiki.soippo.edu.ua/index.php?title=%D0%9A%D0%BE

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نظرسنجی,ارزیابی,میزان,رضایت,مشتریان,(CSAT), نویسنده : سامان askpaperm بازدید : 114 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 21:04

پيامک تبليغاتي براي کارواش داران چه مزيت هايي دارد؟

kiej_z5.jpg

موضوع مورد بحث در اين مقاله در رابطه با پيامک تبليغاتي مي باشد.

احتمالا شما نيز اگر به واسطه ي بيزينس يا کسب و کار تان در رقابت هاي اقتصادي باشيد، حتما با اصطلاح پيامک تبليغاتي آشنا شده ايد.

امروزه با نزديک شدن رقابت لحظه اي و تنگاتنگ ميان مشاغل مختلف، نمي توان گفت بازاريابي تنها مختص به کسب و کاري هاي خاص مي باشد.

به عنوان مثال شايد براي تان عجيب باشد که کارواش ها نيز جز آن دسته از مشاغلي باشند که بتوانند براي ارائه خدمات از  پيامک تبليغاتي استفاده کنند.

اما خوب کارواش ها هم براي بهبود وضعيت کسب و کارشان از پيامک تبليغاتي استفاده ميکنند.

مسلما در بازه ي زماني کوتاهي متوجه خواهيد شد که رونق کسب و کار در کارواش ها و تعداد مشتري هايي که جوياي خدمات از کارواش مورد نظر مي باشند،افزايش  قابل توجهي يافته اند.

 ماهيت استفاده از پيامک تبليغاتي براي کارواش ها

شايد براي تان سوال پيش بيايد که استفاده از پيامک تبليغاتي براي کارواش ها چه مزيت ها و فوايدي را براي شان در پي خواهد داشت.

طبيعتا اولين دليل گام برداشتن به سوي چنين اقداماتي و استفاده از شيوه هاي بازاريابي پيامکي، اين است که سود دهي کسب و کارتان را افزايش دهيد و درآمد بيشتري را کسب کنيد.

اما مسلما استفاده از پيامک تبليغاتي اهداف ديگري را نيز در بر خواهد داشت که با روش هايي غير مستقيم و هوشمندانه در قالب خدمات پيامک تبليغاتي کسب و کار را به سمت موفقيت بيشتر و متداوم تر خواهد برد.

اصول کسب و کار يک کارواش را براي تبليغ و بازاريابي در نظر بگيريد. چطور مي توان با روشي هدفمند و برنامه ريزي شده به شيوه اي اصولي براي کارواش ها بازاريابي و تبليغاتي مفيد در پيش گرفت؟

روش هاي تبليغات از گذشته تا به حال چه تغييري کرده است؟

تصور کنيد که شيوه هايي مانند پخش تراکت هاي تبليغاتي در سالهاي گذشته تا چه اندازه مرسوم بوده، اما امروزه با پيشرفت هاي چشمگيري که در دنياي تبليغات در دنيا رخ داده،  اين شيوه ها در بازاريابي امروزي تقريبا منسوخ شده اند.

در دنياي تبليغات امروز، مهمترين مساله کم کردن هزينه ها و بازيابي بيشتر است.

يکي از ابزارهايي که به کاهش چشم گير هزينه ها کمک ميکند ارسال پيامک تبليغاتي هدفمند است.

چرا استفاده از پيامک تبليغاتي را شيوه اي به صرفه در تبليغات مي دانند؟

شايد براي تان سوال پيش بيايد که قيمت اس ام اس تبليغاتي چقدر مي باشد و چرا شيوه تبليغاتيمقرون به صرفه در بازاريابي به حساب ميايد؟

ارسال اس ام اس يکي از تاثير گذارترين انواع بازاريابي مستقيم است، که طبق تحقيقان بالغ بر 90% از اين پيامک ها توسط کاربران روي گوشي موبايل باز ميشود.

به طور ميانگين هر فرد در طول روز، حدود 84 بار گوشي تلفن همراه خود را چک ميکند، پس اين يک موقعيت خوب براي نمايش دادن نام برندتان است.

با توجه به مزيت هايي که اس ام اس مارکتينگ يا همان تبليغات پيامکي دارد، قيمت آن بسيار مقرون به صرفه است.

کابردهاي ويژه و مهم پيامک تبليغاتي براي کارواش ها؟

از جمله مهم ترين کارهايي که مي توانيد با پيامک تبليغاتي براي بهبود فعاليت هاي تان در کارواش ها انجام دهيد را مي توانيد درموارد اشاره شده در زير مشاهده نماييد:

معرفي کارواش تان همراه با خدماتي که ارائه مي دهد:

اين کار را ميتوانيد بر اساس شماره هايي که در يک محله ثبت شده است انجام دهيد.بيزينس هاي محلي يا اصطلاحا  Local business ها ميتوانند بهترين استفاده را از ارسال منطقه اي و محله اي داشته باشند.

فقط کافي است  شماره هايي که در بانک هاي سامانه پيامکي قرار دارد را به عنوان مخاطب انتخاب کنيد و اقدام به ارسال کنيد.

ميتوانيد از بانک هاي مختلف مانند بانک شماره منطقه اي، محله اي، کد پستي، و ارسال از روي نقشه استفاده کنيد.

استفاده از پيامک تبليغاتي براي اطلاع رساني در خصوص ارائه انواع قيمت هاي شستشو در کارواش ها

در بازار رقابتي، ميتوانيد  با ارسال تخفيف ها و قيمت هاي رقابتي به مشتريان از رقبا يک قدم جلوتر باشيد.

استفاده از پيامک تبليغاتي در خصوص اطلاع رساني براي آفرهاي ويژه در کارواش ها

اگر آفر يا پيشنهاد ويژه اي براي مشتريان داريد، بميتوانيد بدون معطلي آنها را با خبر کنيد. سرعت انتقال اطلاعات يم مزيت رقابتي براي شما به وجود مياورد. سريع ترين ابزار براي انتقال اطلاعات ارسال پيامک ميباشد.

قبل از اقدام به خريد پنل اس ام اس حتما با دقت خيلي زياد تمام سامانه هايي که اين خدمات را ارائه ميدهند بررسي کنيد.

يک سامانه حرفه اي ميبايست به طور تمام وقت پشتيباني پنل اس ام اس را انجام دهد و در موارد اظطراري مشکلات را براي کاربران مرتفع کند.

براي اطلاع از خدمات سامانه پيامکي مديانا کليک کنيد.

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : پیامک,تبلیغاتی,برای,کارواش,داران,چه,مزیت,هایی,دارد؟, نویسنده : سامان askpaperm بازدید : 135 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 13:18

سفارش آنلاين گل چه مزايايي نسبت به خريد حضوري دارد؟

mlm_m1.jpg

خريد گل از کارهايي است که بايد آن را با حوصله و سليقه انجام داد اما ترافيک و مشکلات تردد در شهر گاهي موجب مي‌شود، خريد گل بدون دقت و سليقه انجام شود و در اين شرايط سفارش آنلاين گل بهترين انتخاب است.

به گزارش ايسنا بنا به اعلام فروشگاه وي آي پي شاپ، آيا مي‌دانيد اگر بخواهيد گل بخريد و به عزيزانتان هديه دهيد و با مشکل ترافيک برخورد نکنيد و در زمان تان صرفه‌جويي کنيد چه انتخابي داريد؟

سفارش گل

حتماً مي‌دانيد که سفارش گل يکي از حساس‌ترين و منحصربه‌فردترين تجربيات هر فردي در طول زندگي‌اش خواهد بود؛ زيرا عموماً سفارش گل هديه‌اي ست که براي فردي خاص، روزي خاص و يا مناسبتي خاص تدارک ديده مي‌شود؛ بنابراين انتخاب شما در سفارش گل اهميت بسيار زيادي براي انتقال احساساتتان خواهد داشت. فراموش نکنيد که گل در تمام دنيا مفهومي فراتر از يک هديه داشته و بيشتر بيانگر احساسات عميق، عواطف، احترامات و انرژي‌هاي مثبت و لطافت روح مي‌باشد. به همين منظور سفارش گل فرآيندي حساس و مستلزم دقتي ريزبينانه مي‌باشد.

همان‌طوري که حتماً مي‌دانيد امروزه با توجه به تغيير شکل و سبک و سياق زندگي‌ها در عصر نوين، بسياري از اقدامات ما نيز در جنبه‌هاي جزئي و گوناگون زندگي نيز دستخوش تغييراتي شده‌اند؛ که از نمونه‌هاي آن‌ها مي‌توان به سفارش هداياي آنلاين مانند سفارش گل به‌صورت آنلاين اشاره داشت. چنين شيوه‌اي از سفارش گل به شما اين امکان را مي‌دهد تا به‌صورت غيرحضوري پروسه انتخاب و خريد گل را با بررسي نمونه‌هاي مشابه دسته‌گل يا شاخه گل‌هاي آراسته‌شده و يا با توجه به باکس گل هديه مانند باکس گل رز يا باکس گل مريم يا باکسهاي گلهاي مختلف انجام دهيد و سپس آن را در زمان دلخواهتان به محل دلخواهتان ارسال کرده و به دست شخص موردنظرتان برسانيد.

نکته‌ي بسيار مهم در سفارش گل چه به‌صورت آنلاين و چه به‌صورت حضوري توجه به اين نکته است که اين کار يعني سفارش گل و تزئينات آن توسط متخصصاني صورت گيرد که بااطلاع و تسلط کافي به هنر زيبايي‌شناسي و ترکيب‌بندي رنگ‌ها بتوانند موقعيت شما را تصور کرده و متناسب با آن دسته‌گل يا سبد گل و يا هرآن چه شما آن را سفارش مي‌دهيد را آماده کرده و در اختيارتان قرار دهند.

فرايند سفارش گل به‌صورت آنلاين

تصور کنيد مي‌خواهيد سفارش گل به‌صورت آنلاين را براي اولين بار انجام دهيد و براي يکي از کساني که دوستش داريد، گل يا باکس گل هديه دهيد. درواقع هديه دادن گل يکي از هداياي مقرون‌به‌صرفه و درعين‌حال هيجان‌انگيز است که مي‌توانيد حسابي دل طرف مقابلتان را به دست آوريد! فرقي نمي‌کند کسي که دوستش داريد، مادرتان، برادرتان و يا همسرتان باشد! گل در گروه هداياي خاص قرار دارد و مي‌تواند براي هر فردي خوشايند و دلپذير باشد. سفارش گل به‌صورت اينترنتي فرايند ساده‌اي دارد که مي‌توانيد به‌راحتي در منزل بنشينيد و گل دلخواهتان را سفارش دهيد! همچنين ارسال گل به ايران يکي از مزيت‌هاي ممتاز خريد اينترنتي گل است و در هر کجايي که باشيد گل سفارش داده شده درب منزل به شما و يا فرد مورد نظرتان تحويل داده خواهد شد. به همين منظور ما قصد داريم در رابطه با فرايند سفارش گل به‌صورت آنلاين مطالب مهم و مختصري را برايتان ارائه دهيم. با ما همراه باشيد.

سفارش آنلاين گل

شما مي‌توانيد خريد گل دلخواهتان را به‌صورت آنلاين انجام دهيد. در واقع سفارش گل به‌صورت اينترنتي امروزه يکي از کارهاي روزمره افرادي است که يا وقت کافي براي خريد حضوري گل ندارند و يا نمي‌خواهند وقتشان را در تردد و ترافيک شهر هدر دهند. اين روش بسيار کارآمد و کاربردي بوده و با استقبال بي‌نظيري روبرو شده است به‌گونه‌اي که امروزه افراد کمتري تمايل به خريد حضوري گل دارند. در واقع در بيشتر مواقع محدوديت‌هايي همچون زمان و روزهاي تعطيل باعث شد تا افراد نتوانند در زمان دلخواهشان به خريد گل بپردازند ازاين‌رو فروشگاه‌هاي آنلاين اين امکان را براي افراد فراهم کرده‌اند تا بدون هيچ‌گونه محدوديت زماني به سفارش آنلاين گل بپردازند.

دسته‌گل شيک و مقرون‌به‌صرفه

خريد دسته‌گل شيک و مقرون‌به‌صرفه براي برخي از افراد بسيار مهم است و مي‌خواهند در کنار شيک بودن، قيمت مناسبي هم داشته باشد. اگر در گروه افرادي هستيد که خريد دسته‌گل يکي از کارهاي هميشگي شماست و هزينه آن‌هم برايتان اهميت دارد مي‌توانيد از خريد آنلاين استفاده کنيد. خريد از فروشگاه‌هاي آنلاين نه‌تنها خريدي راحت و بي‌دغدغه را برايتان به همراه خواهد داشت، بلکه هزينه‌اي بسيار مناسب هم پرداخت خواهيد کرد. به همين منظور ما قصد داريم در اين مطلب در رابطه با خريد دسته‌گل شيک و مقرون‌به‌صرفه مطالب کليدي و مفيدي را برايتان ارائه دهيم. با ما همراه باشيد.

خريد دسته‌گل شيک و مقرون‌به‌صرفه به‌صورت آنلاين!

يکي از ساده‌ترين راه‌ها براي خريد دسته‌گل شيک و مقرون‌به‌صرفه، خريد گل به‌صورت آنلاين است! اين روزها افراد زيادي از طريق سفارش آنلاين گل دوستان و عزيزانشان را سورپرايز مي‌کنند. خريد گل اين امکان را به شما مي‌دهد که بتوانيد به‌راحتي در بين فروشگاه‌هاي متنوعي که وجود دارد دسته‌گل شيک و مقرون‌به‌صرفه خود را انتخاب کنيد و آن را سفارش دهيد! غالباً فروشگاه‌هاي اينترنتي انواع دسته‌گل‌هاي متنوع و شيک را در فهرست خود دارند و شما به‌راحتي مي‌توانيد با مراجعه به آن فهرست، گل شيک و خاصي را سفارش دهيد.

دسته‌گل شيک چه ويژگي‌هايي دارد؟

اولين چيزي که در خريد دسته‌گل شيک مهم است، انتخاب گل تازه و خوش‌رنگ است. بايستي به مراسمي که مي‌خواهيد دسته‌گل سفارش دهيد هم توجه کنيد و در انتخاب گل‌ها دقت نمائيد. رنگ گل‌ها هم تأثير چشمگيري دارد و اگر براي مراسم خواستگاري، تولد و يا سالگرد ازدواج دسته‌گل مي‌خريد، بايستي ازگل‌هايي به رنگ شاد انتخاب کنيد. خريد گل‌هاي يکرنگ و يک‌شکل خاص و منحصربه‌فرد هستند و زيبايي دسته‌گل را دو برابر مي‌کنند. اگر قصد خريد آنلاين گل را داشته باشيد، خيالتان آسوده باشد چراکه اين فروشگاه‌ها بهترين و زيباترين دسته‌گل را برايتان ارسال خواهند کرد.

سفارش تاج گل و ارسال تاج گل ترحيم به مساجد!

امروزه با توجه به مسافت‌هاي طولاني بين‌شهري و حتي ترافيک درون‌شهري، انتخاب، سفارش و دريافت تاج گل به‌صورت آنلاين سرعت انجام کار را بالاتر مي‌برد و براي مراسم عزاداري، ترحيم و تسليت مي‌شود در سايت گل‌فروشي آنلاين تاج گل مربوطه را انتخاب کرد و سفارش را ثبت کرد سپس در ساعت مورد دلخواه تاج گل را در مسجد يا مقصد مورد نظر تحويل بگيريد.

باکس گل رز جاودان : يک هديه خاص و لاکچري

اگر مايليد هديه اي هيجان انگيز و الهام بخش به يکي از عزيزان خود بدهيد ، گل رز جاودان بهترين انتخاب شماست . اين نوع رز نه تنها براي هنرمندان و طرفداران گل هاي زيبا جذاب است بلکه مورد پسند همه ي سليقه هاست.به طوري که ميتوان گل رز جاويدان را به عنوان هديه اي فوق العاده روز مادر ، ولنتاين ، کريسمس ، اعياد ملي و مذهبي ، تولد ، فارغ التحصيلي ، سالگرد ها و . . . برشمرد. همچنين هديه اي مناسب و زيبا براي دکوراسيون اتاق و دفترکار است . وجود چنين موجود زنده ي زيبايي در کنار فرد دوست داشتني ما ،به او ياد آوري ميکند که عشق حقيقي ميتواند تا ابد زنده و پايدار باشد.

قيمت رز جاودان

متاسفانه به دليل وارداتي بودن اين گل ماندگار ، قيمت رز جاودان مستقيما به دلار و يورو سرو کار دارد. به همين دليل با تغيير نوسانات نرخ ارز قيمت آن متغير است. ولي در مجموع به دليل گران بودن آن نسبت به ساير گل هاي رز ، معمولا به صورت تک شاخه عرضه مي شود. و هر شاخه با توجه به سايز گل ، رنگ ، برند توليد کننده آن و جنس باکسي که در آن قرار مي گيرد بين 200 تا 550 هزار تومان مي باشد.

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : سفارش,آنلاین,گل,چه,مزایایی,نسبت,به,خرید,حضوری,دارد؟, نویسنده : سامان askpaperm بازدید : 146 تاريخ : پنجشنبه 1 آبان 1399 ساعت: 15:58

خبرنامه